Alla inlägg den 21 september 2016

Av A och M - 21 september 2016 23:05

Av A och M - 21 september 2016 21:34

Det är vattenrestriktioner på grund av torka här i Kalifornien och nu har det nått bloggen också. Ooooo nooooooooo! Fast egentligen inte. Bliggtorkan beror på att nästan hela min bokklubb är på ingång och om bara några timmar ska jag möta dem på flyget! Så lite mindre tid för bloggande.

Kort rapport för att hålla er uppdaterade:

Lagom tills bokklubben kommer vaknade vi till total myrinvasion i köket. Man förstår ju hur det är. Good news travel fast och nu vill myrorna vara med på partyt. Och vem kan klandra dem för det? Jag säger dock nej med kanel och myrdosor.

Ikväll ska Loke börja på fotboll i Berkeley-Albany. Igår gick vi förbi en second hand och fyndade begagnade fotbollsskor för 5 dollar. "De var nog sådär billiga för att de är väldigt gamla. Tjernström hade såna när han avgjorde 2009." Om sju år är väldigt gammalt, vill jag inte veta mer.

Ok, vi hörs när vi råkas. Försöker kasta till er nåt köttben då och då när jag får chansen. Hoppas ni får det lika bra som jag kommer att ha det! Jag är redo.


Ovido - Quiz & Flashcards