Alla inlägg den 10 november 2016

Av A och M - 10 november 2016 22:44

Igår var en svart dag. Jag vet att jag borde uppdatera er med läget och reaktionerna här, men jag orkar faktiskt inte. Jag vill bara förtränga det som har hänt. Istället får ni en liten inblick i min och Lokes måndag i San Francisco.

Han hade ledigt från skolan och jag hade lovat Alcatraz plus Pokémon go i The City, men det fanns inga biljetter till Alcatraz så vi hamnade på Aquarium of the Bay istället. Det var fantastiskt fint och jag hade kunnat hänga i korallrevsavdelningen hur länge som helst.

Efter grodor, koraller, sköldpaddor, hajar, och annat så åt vi lunch och pokémonade i solen. Loke var helnöjd med att hitta nån sorts snigel-pokémon och jag njöt av vädret och en fin dag med han som är nästan tio.

Ovido - Quiz & Flashcards